ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΟΝ LINE ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Επιλέγετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και κάνετε προσθήκη στο καλάθι.
Μόλις προσθέσετε ένα προϊόν τότε σας δίνετε η δυνατότητα, είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας με την προσθήκη και άλλων προϊόντων, είτε να επεξεργαστείτε το “καλάθι” αγορών σας. Στο “καλάθι” μπορείτε, είτε να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν, είτε να ενημερώσετε την ποσότητα, είτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, σας ζητείται να εισάγετε ένα email και τον  κωδικό πρόσβασης (password), εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης, αλλιώς έχετε την επιλογή να  δημιουργήσετε εκείνη την στιγμή ένα νέο λογαριασμό ή να συνεχίσετε την αγορά σας ως επισκέπτης.

Κατά την δημιουργία λογαριασμού ή της αγοράς ως επισκέπτης εισάγετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία πελάτη.

Έπειτα επιλέγετε τη μέθοδο πληρωμής της παραγγελίας.

Πατάτε συνέχεια για τελικό έλεγχο της παραγγελίας.

Και στο τέλος πατήστε ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Όταν η παραγγελία σας καταχωρηθεί στο σύστημα, λαμβάνετε ένα email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και των κωδικό παραγγελίας.

Μόλις η παραγγελία σταλεί, θα λάβετε νέο email με τα στοιχεία παράδοσης.

2. ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Μπορείτε να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να κάνετε τις παραγγελίες σας τηλεφωνικά στο +30 210 6625 331 & +30 698 840 0765 καθημερινά από Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00 – 17:00.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πόσο ασφαλές είναι να κάνω τις αγορές μου online;
Είναι απόλυτα ασφαλές να κάνετε τις αγορές σας και να τις εξοφλήσετε online. Τα προσωπικά σας δεδομένα μεταδίδονται με ασφάλεια μέσα στο σύστημά μας.

Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να κάνω εγγραφή;
Για τις αγορές σας δεν είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αλλά μπορείτε και ως απλώς επισκέπτης.

Θέλω να προσθέσω/αφαιρέσω κάτι στην παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;
Αν θέλετε να αλλάξετε κάτι στην παραγγελία σας, εφόσον την έχετε ολοκληρώσει ηλεκτρονικά, μπορείτε να καλέσετε στο +30 210 6625 331 & +30 698 840 0765.

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;
Αν θέλετε να αλλάξετε κάτι στην παραγγελία σας, εφόσον την έχετε ολοκληρώσει ηλεκτρονικά, μπορείτε να καλέσετε στο +30 210 6625 331 & +30 698 840 0765
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλώ καλέστε το +30 210 6625 331 & +30 698 840 0765

Γιατί δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν;
Αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει στο παρελθόν τότε πιθανότατα να μην είναι διαθέσιμο πια στο κατάστημά μας.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν το οποίο το παρήγγειλα κατά λάθος;
Για την καλύτερη ασφάλεια των προϊόντων-τροφίμων, τα προϊόντα-τρόφιμα δεν επιστρέφονται. Για οποιαδήποτε άλλη αλλαγή χρειάζεστε σε προϊόντα μη τρόφιμα παρακαλώ πολύ αποστείλετε το προϊόν με τα στοιχεία σας μέσα στην συσκευασία που το παραλάβατε εδώ: Νάξου 5, Κορωπί , 19441 Αττική.
Για οποιαδήποτε περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα στο
+30 210 6625 331 & +30 698 840 0765 ή στο email support@uvclamps.gr . Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Να έχετε επισυνάψει την απόδειξη-τιμολόγιο μέσα στο πακέτο αποστολής.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν το οποίο παρέλαβα ελαττωματικό ή χαλασμένο;
Στην σπάνια περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν ελαττωματικό ή χαλασμένο, μπορείτε να το επιστρέψετε είτε είναι σε χύμα μορφή είτε σε συσκευασία με δική μας ευθύνη.
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα στο +30 210 6625 331 & +30 698 840 0765. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρία μας. Να έχετε επισυνάψει την απόδειξη-τιμολόγιο μέσα στο πακέτο αποστολής.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω ολοκληρώσει σωστά την αγορά μου;
Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Πόσες μέρες διαρκεί η παράδοση μιας παραγγελίας;
Η διαδικασία της παράδοσης μπορεί να διαρκέσει έως 2-4 εργάσιμες μέρες από την ημέρα εκτέλεσης της.

Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω Τρόπους Πληρωμής:
1. Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών
2. Με Αντικαταβολή
3. Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Για παραγγελίες άνω των 59€ και βάρος μέχρι 5 κιλά τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.
Για παραγγελίες κάτω των 59€ το κόστος εξαρτάται από την περιοχή στην οποία βρίσκεται και αναφέρεται αναλυτικά στους Τρόπους Αποστολής.

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι να κάνω;
Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό εισόδου σας εύκολα κι απλά. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Ξέχασα τον κωδικό μου…”, εισάγεται το email με το οποίο δημιουργήσατε το λογαριασμό σας στο κατάστημά μας, και πατήστε “Ανάκτηση”. Μέσα στα επόμενα λεπτά θα σας αποστείλουμε οδηγίες για τη δημιουργία νέου κωδικού.